wicca and all things awesome -

Healing och drömmar om läskigt coven

Måste skriva, även fast jag borde plugga...

I går kväll pratade jag med Sparrowhawk på msn och vi kom in mycket på healing. Vi bestämde oss för att prova att skicka till varandra. När han skickade blundade jag och tyckte mig se slöjor av vitt och lila ljus som snurrade runt mig. Syftet var att öppna mig mer för subtila energier. Jag skämtade om att jag kanske skulle drömma något roligt på natten.

Sedan skickade jag och då var syftet att balansera. Det kändes som att det flöt vågor av energi från mina handflator, så det var väldigt behagligt. Jag bad även Quan Yin om hjälp och kände hennes närvaro. Jag fokuserade på huvudet och magen och det var i närliggande chakran som han kände, så det var positivt.

Hur som helst så hade jag en ganska speciell dröm på morgonen. Jag drömde att jag besökte ett coven som jag kanske skulle gå med i. Först verkade de vara nordiskt inriktade. De tog med mig och en annan tjej för att titta på deras vikingabåt. Den var upplyft i luften och under kunde man se namnen på alla deras medlemmar inristade.

Sedan gick vi till en kyrkogård mitt i natten, där de utförde någon ritual vid en grav och sedan skulle jag och den andra tjejen också pröva. Det låter skitdumt, men vi skulle använda "skinnet" på bröd som vi först skulle skala bort. Översteprästen började nu göra närmanden mot mig, han lade sin hand på mitt lår och hela tiden blev han äldre och fulare. :-)

Ja, det fortsatte lite i den stilen iallafall, det visade sig att de var inblandade i porrbranschen och hej och hå. Haha, snurrigt. Vi åkte förresten i en bil också. Genom fönsterrutan så såg jag en man och en kvinna som utförde någon form av ritual i sin trädgård. Det såg så där riktigt "häxigt" ut med rykande kittlar och grejer.

Har säkert glömt mycket nu under dagen tyvärr. Jaja, nu ska jag läsa. Au revoir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback