wicca and all things awesome -

Mår bättre

Ja, nu mår jag bättre. Har precis färgat håret och det är ju alltid kul! Mörkbrunt igen. Sedan ungefär 13 års ålder har det nog inte gått ett år utan att jag har färgat det. Haha. :-) Slightly addicted.

Jag tog tag i ringandet till sommarjobbet och allt sådant, så jag fick något att känna mig duktig över och det behövdes. Om jag får jobbet ska jag bara jobba fyra veckor i sommar, och dessutom har jag ju handfästningen och en resa till Paris att se fram emot. Min gulliga mamma betalar flygbiljetterna i bröllopspresent. :-)

Och de veckorna jag är ledig mellan universitetet och sommarjobbet ska jag måla en tavla på beställning, så då får jag cash för det med, toppen! Så det verkar väl lösa sig ganska bra inför sommaren.

Häxträffen i torsdags var jag tyvärr tvungen att ställa in. Jag och Sacred Raven mådde inte så bra någon av oss och då var det ju bara K kvar. Men vi får försöka på nytt snart.

Nu ska jag göra mig i ordning för ikväll ska jag på tjejkväll. ;-)



image31 Inspirerad av
Mana ville jag här sätta in en bild på min inspiration, Amy Lee från Evanescence! Främst min musikaliska och artistiska inspiration, men hon verkar ju kul för övrigt också. Dessutom är hon så snygg! :-D


Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt att du mår bättre nu! Jag diggar också Amy Lee :) Ska bli kul att träffa dig ikväll och se ditt nyfärgade hår!
kram

2007-05-26 @ 13:44:27
Postat av: mana

ah, hon är ju alldeles underbar :) har bytt blogg förresten. var tvungen att komma bort från de där onda dumma människorna som inte vill lämna mig och min blogg ifred. så nu vet du :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback