wicca and all things awesome -

Svammel

Tycker jag har varit ganska duktig nu på morgonen. Gick upp när posten kom (Nemi kom!), duschade, ringde syster yster, städade där jag lovat att jag skulle städa, plockade ur och in i diskmaskinen, satte igång den och åt frukost. För en gångs skull åt jag vid köksbordet! Åt mycket: youghurt med crunch müsli, en smörgås med ost och gurka och en kopp te, samtidigt som jag läste Nemi. Så nu är jag mätt och belåten. Min klasskamrat ringde och frågade om morgondagen, trevligt.

Det ringde precis någon från kommunen och sökte min man, eftersom han håller på och anordnar en spelning. Jäkla pucko det var, lät helt störd och dum i huvudet. Svarar man för snabbt i vår telefon hörs inte det första man säger, och det hände nu. Så eftersom ingen sa något så sa jag "hallå?", och sedan började den där obehagliga rösten att prata och fråga varför jag bara hade sagt hallå osv... Blä. Hoppas jag slipper prata mer med honom/henne. Hörde inte ens om det var en man eller kvinna.

Min syster kanske kommer över om ett tag, hon skulle gå till mormor först. Hon blev närmast kommenderad att gå dit. Jag är glad att jag slipper beblanda mig med den människan mer. Usch. Jag känner mig ganska anti idag, och jag låter nog anti också. Längtar tills min älskling kommer hem.

I fredags var jag på födelsedagsfest hos en annan klasskamrat, en wiccan. Hittade för en gångs skull perfekta presenter. Det var bara att köpa något som jag själv skulle ha blivit glad för. :-) Min man tycker iallafall att jag har blivit mycket mer social och det stämmer att jag umgås mer lite fler människor nu... Känns annorlunda!

Något har kommit i vägen för mabonfirandet i covenet. Jag hoppas verkligen att det löser sig. :-(

Jag måste också se till att ta tag i caféträffen! *sparkar mig själv*


En fin video! Jag älskar låten

Kommentarer
Postat av: mana

jack off jill är typ bäst <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback