wicca and all things awesome -

Jag vill...

Nu skriver jag mitt första inlägg någonsin från en bärbar dator. Med tanke på hur jag känner för sådana blir nog inte inlägget särskilt långt. :-P  Det var mannen här i huset som blev trött på vår krånglande stereo och fick för sig att köpa en bärbar att ha som musikdator, eller nåt. Och vem är jag att neka honom en sådan leksak. Haha. Nu har han dock ockuperat den stationära datorn och därför tvingas jag hit. Ack och ve. Jag lyckas alltid nudda touch-grejen när jag skriver och wopps så skriver man någon helt annanstans. Det är det värsta som finns.

Fick reda på att jag blev godkänd på min hemskrivning förresten, men underkänd på omtentan. Det var dock väntat. Trodde jag skulle få komplettera hemskrivningen men är väldigt glad att jag lyckades slinka igenom. Det var tydligen många som fick komplettera så nu har jag skäl att känna mig en smula duktig. Mest för att jag är bra på att följa formalia. ;-)

Jaha, vad händer annars då? Mitt liv har åter igen tagits över av studier och därför händer i princip ingenting annat, vilket är djävulskt trist. Jag vill ju ha roliga saker att berätta för er. Det kommer väl vända så småning om. Just nu längtar jag efter ledighet, sol och gräs under fötterna, Beltane och allt sånt där. Jag längtar efter att grilla sojakorv, sitta svettig i soffan och se på serier i sommarnattshettan, gå långa promenader i skogen, svettas ännu mer i mina för svarta kläder. Jag vill fortfarande sjösätta vår gummibåt (som köptes för X antal år sedan och döptes till Naglfar), jag vill uppleva en utesittning... Jag vill, jag vill, jag vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback