wicca and all things awesome -

Onaka

Nu har min stackars älskade man gått och blivit sjuk och jag väntar oroligt på min egen dom. Det är en så himla dålig timing bara! I dag skulle han ha jobbat. Han gick upp vid 08.00 och fast jag tyckte att han skulle stanna hemma sa han att han var tvungen att gå. Men eftersom han är så svag och eftersom han blev illamående så fort han försökte äta frukost, så ringde han och kom och lade sig igen. Och imorgon ska han jobba igen, får se om han är bättre då. Dessutom är han och hans kursare i sluttampen på examensarbetet, jag ska ha orientalisk dansuppvisning på lördag och vi ska äta julbord på söndag. Det är med andra ord rätt fullspäckat. Så det är nervöst även för min del, i fall jag skulle bli sjuk.

Just nu sitter jag och äter Onaka med smak av ingefära och honung. Den var inget god, men immunförsvaret sägs ju börja i magen, så jag slevar på.

Nej, nu ska jag läsa mina kursares uppsatser...

Kommentarer
Postat av: Angelika V

Hoppas du klarar dig från sjukdom!

Spännande med dansuppvisning, lycka till! :)

Postat av: Ceriadwen

Tack Angelika! Än så länge känns det bra, så jag håller tummarna!!! Jag har lekt uppassare hela dagen nu. :D

2008-12-11 @ 17:10:19
URL: http://ceriadwen.blogg.se/
Postat av: Sara.

hoppas du får en bra kväll:)

2008-12-11 @ 17:20:26
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback