wicca and all things awesome -

Kliché

I dag var min vän Jessie här, som också är wiccan. Hon gav mig ett underbart te som heter Mareld! På förra wiccaträffen berättade hon om det och nu hade hon med sig en stor påse som luktade alldeles uuuunderbart! Det är kul att ha fått lite vänner nu (på närmare håll också) som delar samma tro. Det var första gången hon var hemma hos mig och jag hade kul när jag visade henne mitt album med bilder från mina firanden genom åren. På tal om det har jag lite nya kort jag måste framkalla och sätta in. :-) www.extrafilm.se brukar jag använda. De är snabba, billiga och bra.

Ostara närmar sig med stormsteg och jag tänkte fixa ihop ett litet inlägg med fakta och tips som folk kan ha nytta av. Och jag själv med förstås. ;-P Även fast det nog blir firande med covenet är det kul att göra något eget med. Jag har gärna båda delarna, det bästa av två världar för att vara lite kliché.

image80

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hej!

Ville bara säga bra blogg du har här som jag är glad över att jag hittat!

Ha det bra!
mvh
Marlene

Postat av: mana

klichéer är ju ofta både sanna och bra =)

2008-02-23 @ 15:00:10
URL: http://enhaxastankar.blogg.se
Postat av: Indril

Hittade hit av en slump, vilken tur! Har tillbringat en hel dag med att försöka läsa igenom dina gamla inlägg, har fortfarande några månader kvar! Du skriver fint; tack för att du delar med dig lite av ditt liv som wiccan, det inspirerar till egna engagemang i min vardag :)

2008-02-27 @ 18:18:06
Postat av: Ceriadwen

Kul att ni nykomlingar har hittat hit! Alltid roligt med nya "ansikten". :-)

2008-02-28 @ 18:22:32
URL: http://ceriadwen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback