wicca and all things awesome -

Trött

OBS! Det här inlägget skrev jag i går, men det gick inte att publicera! :-)

I dag har jag varit duktig och ringt två sociala samtal. För någon med en del telefonfobi känns det hyggligt. ;-) Den ena kontakten frågade om jag skulle hitta på något ikväll? Jag undrade vad hon syftade på och kände mig lite bortkollrad. Det var visst mörkmåne. Jag upplyste om att jag trots allt har skrivit en mörkmåneritual nyligen, men inte haft koll på månfaserna. Kanske skulle jag prova den i kväll. Men så blev det inte, jag gick ut och powerwalkade i 35 minuter och tittade på film i stället.

Jag har beslutat mig för att inte tala mer om min träning i den här bloggen. Jag ska göra en träningsblogg i stället och så fort det är färdigt kan jag länka om någon mot förmodan skulle vara nyfiken.

I morgon var det sju år sedan jag och min man förlovade oss, ett halvår efter att vi blev tillsammans. Det kanske gick lite fort och var en smula ogenomtänkt, men det slutade ju bra ändå. Vi ska se Arn på bio, mer fancy blir det nog inte. Men det behövs heller inte. :-)

Kommentarer
Postat av: mana

jag drömde om dig inatt, men jag har ingen aning om vad det var jag drömde. positivt var det dock, för just nu saknar jag dig, haha :P

Postat av: Ceriadwen

Det kanske är en vink om att du ska ställa mitt horoskop. ;-)

2008-02-10 @ 13:32:08
URL: http://ceriadwen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback