wicca and all things awesome -

SilverSpiralPage

Nu har jag precis omsatt ett beslut i handling och raderat det mesta av min hemsida, SilverSpiralPage. Kvar har jag bara lämnat indexsidan, med en förklaring. Det känns faktiskt skönt nu när det är gjort, så att jag slipper tänka mer på det, men samtidigt har den varit mitt lilla skötebarn under tre års tid. De allra, allra flesta av texterna på sidan skrev jag 2005 och det är faktiskt tre år sedan. Mycket har såklart hunnit hända och jag känner inte längre att jag kan stå för texterna på samma sätt som förr. När man tänker så är det kanske dags att antingen skriva om eller radera. Och jag har varken lust eller tid att revidera materialet. Någon gång kommer jag säkert att göra en annan hemsida, en bättre hemsida.

Jag kunde dock inte radera sidan utan att spara alla gulliga kommentarer som skrivits i gästboken. Jag är verkligen glad att sidan har varit uppskattad och varit en anhalt för personer intresserade av wicca. Det gör mig tillfreds och då kan jag ändå radera SSP med gott samvete. Det finns andra sidor om wicca, go search!

Vila i frid SSP! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback