wicca and all things awesome -

Böcker

Nu var det ett tag sedan jag skrev något. Jag kämpar fortfarande med förkylningen, men mår hyfsat bra nu. Nyss skickade jag iväg en beställning till Adlibris.se. Dessa böcker ska jag njuta av framöver:



Deborah Lipp: The Elements of Ritual: Air, Fire, Water and Earth in the Wiccan Circle

Frederic Lamond: 50 Years of Wicca

Stephenie Meyer: Om jag kunde drömma

Kay Pollak: Att växa genom möten



Har ni läst någon av böckerna och vad tyckte ni i så fall?


Jag vill bara att de ska komma NU! :D

Kommentarer
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Jag har inte läst någon av böckerna. Men jag kan tänka mig att du har många mysiga stunder framför dig med tanke på titlarna!

Postat av: mana

stephanie meyer = min kärlek.

2008-10-27 @ 21:10:02
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej! Jag är reporter på tidningen Extra Östergötland i Linköping och undrar om du bor i Östergötland? Jag letar nämligen efter en person som kan tänka sig att ställa upp och berätta om wicca och om sina upplevelser. Vad det är för något, varför och när man fastnade för det, vad det betyder för en och så vidare. Är du intresserad kanske (förutsatt att du bor i Östergötland)? Mejla mig om du är intresserad så kan vi prata med då. Ha det bra! Häls. Ida

2008-10-28 @ 14:09:30
Postat av: Ida (igen)

Kommer inte ihåg om jag fyllde i min e-postadress i förra inlägget.. Kan ju vara bra om man vill att du ska kunna svara! Så här kommer den: [email protected]

2008-10-28 @ 16:45:24
Postat av: Cheddar

ah! första boken tänkte jag införskaffa, men jag väntade. Och nu ska jag vara så jävlig att jag väntar tills du läst den. sen beställa den om den är bra. ;)

2008-10-31 @ 20:32:45
Postat av: Ceriadwen

Cheddar: Haha! Ja gör så du, om du nu litar på mitt omdöme. ;) <3

2008-11-01 @ 10:25:41
URL: http://ceriadwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback