wicca and all things awesome -

Chock

Just nu befinner jag mig i... nej inte chock, men ganska nära. Jag känner mig nollställd. I dag, sista dagen innan lovet, fick jag reda på att jag kanske inte kommer att få behålla mitt vikariat nästa termin. Jag har en avtackningsbukett som bekräftar detta, det var ingen ond dröm. Ända sedan jag sökte tjänsten har det varit fram till påsklovet som har gällt, och nu fattar varken jag eller de andra lärarna vad som har hänt. På måndag ska min arbetslagsledare in till rektorn för att prata om det här, och finns det något som går att göra är jag säker på att hon gör sitt bästa för mig. Hon sa att det ska nog mycket till för att de ska byta ut mig. Men så är det ju detta med folk som har förtur...

Jag trivs så otroligt bra och jag tror att jag har gjort ett bra jobb. Jag vet att lärarna vill ha mig kvar och det känns jättebra. Jag blev varm ända in till själen i dag, eftersom jag fick en kram av varenda nia i min klass innan de försvann för lov. Det hade jag verkligen inte räknat med, jag trodde de var lite för "coola" i den åldern. :) Men som sagt, det gjorde mig otroligt glad. Dessutom tycker jag om dem så otroligt mycket så det var skönt att faktiskt kunna få visa det ordentligt.

Jag hoppas verkligen att jag får se dem igen. :*(

Min julstämning gick åt helskotta.


Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Otroligt osmidigt tillfälle att meddela det på:( Förstår att det inte känns roligt.

Postat av: Emma

Men usch så tråkigt! Håller dock alla tummar att du får behålla det!!! Kramar

2009-12-20 @ 00:58:35
URL: http://isilya.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag håller också tummarna för dig! Hoppas det ordnar sig till det bättre! KRAM.

2009-12-20 @ 16:52:13
Postat av: Angelika V

Men så ruttet!

Så kan de väl inte göra om du blivit lovad att få jobba fram till påsk?!

Hoppas verkligen att det löser sig för dig! KRAM!

2009-12-22 @ 15:04:24
URL: http://vittervarlden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback