wicca and all things awesome -

Glad



Som sagt, jag blev väldigt glad när jag kollade posten igår. Jag hade nyligen kommit hem och satt i soffan och läste, då jag hörde posten ramla ner genom brevinkastet. Jag vet inte om det var intuition eller önsketänkande, men jag föreställde mig att det skulle finnas ett personligt brev till mig idag. Gissa min förvåning då jag ser ett vackert lila kuvert ligga på hallmattan! Det stod ingen avsändare och jag blev så nyfiken, så nyfiken. Inte väntade jag brev från någon! De mest personliga brev jag brukar få är när jag köpt något från Tradera. :) Jag drog ut på spänningen och öppnade inte brevet genast, utan beundrade det vackra kuvertet med älvor och fjärilar.

Till slut sprättade jag upp det och drog ut ett lika fint kort. Inuti fanns en hälsning från en vän. Det var ju så man ville fälla en stor tår, så omtänksamt var det. Jag brukar skämtsamt säga "friends are overrated", men jag tar tillbaka det. Du vet vem du är och jag älskar dig som en syster.

Tack H, C och D för att ni finns mig nära. Ni betyder mer än jag vanligtvis kan uttrycka. Åh, nu stockar det sig i halsen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Väldigt vackert kuvert! <3 Jag har alltid varit svag för fina brevpapper och samlade flitigt när man var i 12-15 års åldern och hade en massa brevvänner. Som man saknar den tiden! Det går inte ens att jämföra skillnaden mellan ett handskrivet brev och ett e-mail. Synd bara att ingen tycks vilja nappa på brevväxling nuförtiden xD

Postat av: Cheddar

Av hela mitt hjärta Isa. Alltid

2009-03-02 @ 17:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback