wicca and all things awesome -

Målning med wacom

Igår gjorde jag och min man ett rent impulsköp på en produkt vi velat ha länge; en wacomplatta! Jag har sett vilka fina bilder som andra har åstadkommit med wacom och har varit jättesugen på att testa själv. Jag blev inte besviken. Hela kvällen och en stund på morgonen satt jag och målade i photoshop. Det var fantastiskt roligt och min inspiration till att skapa bilder levde verkligen upp. För ett första försök tycker jag att det blev ganska bra faktiskt. ;)


Kommentarer
Postat av: Angelika V.

Jättefint!

Postat av: Charlotte

Vad fint raring!

2009-03-17 @ 09:33:00
Postat av: Cheddar

Jag vill köpa.

2009-03-17 @ 19:32:56
Postat av: Ceriadwen

Tack alla! <3



Cheddar: Du får gratis. ;)

2009-03-17 @ 20:22:16
URL: http://ceriadwen.blogg.se/
Postat av: cheddar

jag är seriös alltså.

2009-03-18 @ 17:58:37
Postat av: Ceriadwen

Cheddar: Jag med. Jag kan fixa en kopia på fotopapper eller nåt tills vi ses. DU behöver aldrig betala mig för något. Never! Jag är bara glad att du vill ha nåt som jag har gjort. :)

2009-03-18 @ 21:08:25
URL: http://ceriadwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback