wicca and all things awesome -

Tarotläggning

I går kväll gjorde jag något jag inte brukar, jag skapade en cirkel för att göra en tarotläggning. Jag kände dock att jag hade en så viktig fråga på hjärtat att jag behövde lägga lite extra krut på det.

Jag tyckte verkligen att korten talade sitt tydliga språk. Jag står på tröskeln till något nytt, till en förändring, men samtidigt ger det mig ingen ledtråd om i vilken riktning jag ska gå. Men det är väl så det är, våra val fattar vi själva i varje stund. Jag får helt enkelt flyta med i strömmarna och följa min intuition!

Change is coming, change is constant, embrace change!

Om bara förändringar inte vore så läskiga...! Just nu är det så många vindar som blåser att jag är alldeles yr!



Kommentarer
Postat av: Anna

Så länge vindarna som förändrar är varma så tycker jag oftast att det är spännande med lite blåst!



Vilken bra tanke med att kasta en cirkel för en tarotläggning!



"She changes everything she touches

She touches everything she changes

Touches, changes, touches, changes...."

Postat av: Moonwitch

Det är nog egentligen bara i själva stunden av förändring det är läskigt...efteråt blir det för det mesta bra..:)

Kramen!

2011-08-16 @ 22:31:14
URL: http://themoonwitch.blogg.se/
Postat av: Asynja

Mmm...visst är det märkligt att förändring kan kännas så läskig för den det händer men så spännande för den som läser...

All lycka till dig i det som händer.

Kram

2011-08-19 @ 20:16:17
URL: http://waytowicca.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback