wicca and all things awesome -

Flödet

Flödet har temporärt stannat upp lite här på sidan. Jag märker hur hösten och mörkret påverkar mig, hur jag vandrar inåt och fokuserar djupt på mina tankar och känslor just nu. Det har resulterat i många poetiska försök, men inget som riktigt lämpar sig för den här sidan. Varje årstid tänker jag att jag nog inte kommer påverkas, men det blir så ändå.

Annars är det bra med allt. Är lite nervös eftersom mina elever ska skriva nationellt prov på måndag, så håll gärna en tumme för dem! ;)

I går hittade jag en grupp - Ieva - som jag tyckte mycket om, här är den bästa låten än så länge! Den är lite höstigt vemodig.



Kommentarer
Postat av: Ariadna

Jag håller tummarna för dina elever! ;)



Ja, jag tror att många påverkas av att det är höst just nu, allting är i sin ordning... :)



Kramar och Var Välsignad!

Postat av: Moonwitch

Flödet har saktat ner så smått hos många av oss just nu tror jag...vi lever i samklang med naturen helt enkelt...:) Gör oss redo för den långa vintervilan...

Jag håller tummarna..:)

2011-10-12 @ 22:02:30
URL: http://themoonwitch.blogg.se/
Postat av: Vaettr

Det är naturligt med inåtgående på hösten, känner av samma avstanning på min blogg. :)

2011-10-14 @ 15:04:11
URL: http://openingthebroomcloset.wordpress.com
Postat av: Micka

Kan bara hålla med övriga talare och konstatera att många saktar ner på tempot och vänder sig inåt just nu, inklusive jag :)

2011-10-14 @ 22:17:34
URL: http://magicanatura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback