wicca and all things awesome -

Examination

Haha, jag känner mig så jäkla positiv efter mitt förra inlägg. Hoppas att ni inte skräms bort av sådant där. ;-) Jag måste bara få alla känslor och tankar ur systemet ibland och jag vet inget bättre sätt än att skriva av mig dem.

Just nu skriver jag faktiskt av det syftet också; att skriva av mig. Jag sitter nämligen här och kämpar med att skriva min sista examinationsuppgift innan sommaren. Min startsträcka har över huvud taget varit ovanligt lång och seg och det är precis nu jag har beslutat mig för hur jag ska lägga upp den. Uppgiftens formulering var väldigt rörig (tillsammans med diverse bud från lärare och kurskamrater) så jag har varit förvirrad fram tills nu. I morgon klockan 17.00 ska den skickas till opponenten. Hoppas jag får ihop något som iallafall är lite vettigt... Men, men, planen är att skriva så långt in på natten som jag är klar i huvudet. Kaffet har precis gått ut ordentligt i blodet så jag sitter här och är varm och smått hyper. Hehe.

Nu ska jag återgå, men jag fastnade en stund på Manas underbara blogg. :-)




(Nu måste jag snart ta mig i kragen och använda bloggen till vad det var tänkt från början, lite andlighet!)

Kommentarer
Postat av: mana

Vad söt du är =)
Och jag är så himla imponerad av dig och att du verkligen kan satsa på ditt examensarbete. Jag klarar nästan aldrig av att göra sånt jag bestämt mig för. Blää. Hoppas det går bra för dig! :)

Postat av: Ceriadwen

Tack gumman! :-D Jag hann klart till slut, men opponeringen är fortfarande kvar och ikväll ska jag läsa igenom mina gruppmedlemmars arbeten och komma med kloka kommentarer om förbättringar tills imorgon. :-P

2007-06-06 @ 16:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback