wicca and all things awesome -

Usch

Jag var så otroligt sugen på att blogga i går natt, men det gick inte att logga in. Usch, vad frustrerad jag var!

Jag är lite sugen på en sådan där tatuering på bröstet förresten! Mmmm.

image29


Det hemska höll i sig i går också och blev till och med värre på grund av en jättefånig grej. De ringde från ett av sommarjobben jag sökte och ville att jag skulle gå bredvid ett kvällspass och ett morgonpass inom vården. Och en sådan grej ger mig ångest, jag borde ju vara glad att de hör av sig. Men jag blir visst aldrig nöjd: jag får ångest över att eventuellt inte ha ett sommarjobb och jag får ångest vid tanken på att ha ett sommarjobb. Är det normalt?!

Strax ska jag till min VFU och ha någon lektion, sedan ska jag rätta de sista texterna. Vad gör jag sedan? Förmodligen inte något produktivt. Det verkar som att det är många som är inne i svackor just nu; min man, min pappa... Undrar om man helt enkelt påverkas av att vara i närheten? Rent energimässigt, som att drabbas av ett virus? Haha. Men att katterna har levt rövare varje natt den här veckan kanske är en del av problemet också. Ständigt avbruten sömn som har gett huvudvärk. Det kan ju inte vara så bra för humöret direkt.

På torsdag är det dags för häxträff igen, men det verkar bara som att vi blir två denna gång, vilket är lite synd. :-(  Vi har iallafall ett tema för den här gången; Gudinnan. Det kändes liksom som ett bra första tema. ;-) Fast förra gången kom vi in lite på altaren, vilket var kul. De som satt vid bordet bredvid hade tydligen tittat lite konstigt på oss, men vi kunde ju inte hitta en privatare plats. Vi får vara ute i lite godare tid nästa gång så det mesta är öppet.

Jag hoppas också att jag ska kunna gå på Marias och Linnéas tjejkväll. Det var en spännande inbjudan man fick ut där. ;-D Det kanske kan liva upp humöret lite! "Tala-om-tro-träffen" låter också jättekul!

Kommentarer
Postat av: mana

Vad du än gör; försök inte få bort ångesten för då växer den sig bara större. Jag vet att det är skitsvårt, men likförbannat sant. Det brukar ju vara så, att det som är bra att göra är svårt. Blää!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback