wicca and all things awesome -

Firande

Just nu känner jag mig nervös. I morgon ska jag åka iväg för att fira samhain med covenet. Det känns faktiskt lite konstigt, har inte sett dem på så länge nu. Det blir ett kärt återseende! Har massa packning att släpa på... ritualdräkt, trumma, kittel, ljus, sovsäck, kudde... Har inte packat linsgrejer och sånt än. Vi ska sova i en stuga utan el och vatten som jag har förstått det. :-) Och kvällen efter ska jag fira med den andra gruppen så det blir jättestressigt. Men kul förmodar jag. På lördag har faktiskt jag och min man varit borgerligt gifta ett helt år! Så vi ska försöka gå ut och äta.

Min lillasyster har fått jobb i Tyskland (som telefonist) så hon flyttar dit redan på onsdag. Vi ska följa med när pappa skjutsar henne till flyget. Hon var här idag och jag inser hur mycket jag kommer sakna henne. Jag kan prata om nästan allt med henne och hon är inte bara min lillasyster utan också en av mina allra bästa vänner. Vi är riktigt nära och jag ska vakta alla hennes dagböcker när hon är borta. ^^ Får se om hon kommer tillbaka eller ej. Jaja, det finns fortfarande telefon och mail. Hon är ordentligt nervös iallafall så jag försöker peppa henne!


Nu ska jag försöka få lite sömn (och plugga rtualen!) för jag misstänker att det inte lär bli mycket av den varan framöver.


Krax!


Kommentarer
Postat av: Jessica

jag kommer att sakna dig också. som faan. älskar dig :)

2007-10-26 @ 13:32:42
Postat av: mana andromeda

du, trevlig samhain :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback