wicca and all things awesome -

Böcker

Har egentligen inte så mycket att säga idag. Var på Myrorna och hittade några bokfynd. Fem böcker för 53 kronor. Det är pris vi gillar! :-D


  Den nionde insikten - James Redfield och Carol Adrienne (Alla pratar om den, har varit nyfiken länge.)



  Saida. Mitt liv. - Jeanette Mellvig (Köpte den mest som förströelse, men den var ganska dåligt skriven.)



 Skriv dig till hälsa, och upptäck källan till din kreativitet. - Bertil Ohlson (Den här boken verkar väldigt spännande och jag ser fram emot att studeta den närmare!)



  Kvinnors dikt om kärlek - En antologi av Elisabet Hermodsson (Kärlek kan man aldrig få för mycket av)



  Skäm bort din kropp - Jennifer Powell (Massa härliga tips om eteriska oljor, örter och vitaminer. Många vackra färgbilder.)



De tre sista böckerna hittade jag ingen bokframsida på, så de ser inte ut så där. Men det såg så tråkigt ut annars. Estetiskt korrekt ska det vara. :-P

Jag klarade förresten fonetiktentan! Låg 1½ poäng från VG. I dag skrev jag om grammatiken igen och hoppades på bättre tur den här gången...

Nu ska jag bara soooooova!

Kommentarer
Postat av: Fire

ÅÅH! Den nionde insikten är så underbar!!! NJUT!

Postat av: Ceriadwen

Vad skönt att höra! :-D Jag ska försöka ta tag i den snart!

2007-09-27 @ 12:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback