wicca and all things awesome -

Brott och straff

Förra inlägget kräver en uppföljning. ;-) Tack till er som tänkte på mig! Framträdandet gick ganska bra, inga katastrofer inträffade och jag kom ihåg all text etc. Hade till och med ett rätt roligt mellansnack för mig, det var nog första gången. Det var toppen med trådlös mick så jag gick runt på scenen som var rätt stor och avhöll mig från att snubbla över diverse sladdar. Visst var jag rätt nervös under de två första låtarna, men sedan släppte det mesta och jag började faktiskt tycka att det var riktigt roligt. Det är jag nog mest nöjd med, att jag kom till den punkten. Om det sedan inte lät fantastiskt hela tiden struntar jag faktiskt i det! En bekant filmade uppträdandet, så jag får chans att se det igen så småningom.

I morgon är det fullmåne och jag funderar på någon form av firande. Min ceremonidräkt är i princip färdig (den är färdig om jag vill att den ska vara färdig, men jag funderar på om jag ska smycka den mer eller ej) så jag skulle kunna inviga den. Jag får fundera lite till. Det känns skönt att ha en färdig fullmåneritual nu i alla fall, så är det bara att följa den mallen och utveckla därifrån. Saknar bara en för avtagande måne/mörkmåne som jag inte har haft någon inspiration till än.

I dag var det kursstart för litteraturen under romantiken och det blir en hel del att läsa. Började på Brott och straff i förrgår och hittills verkar den okej. Har inte direkt bildat mig en åsikt än eftersom jag inte har kommit så långt.

Det var nog allt för mig. Over and out! :-)

PS. Tack för era roliga Jehovas-historier och tips! :-D DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback