wicca and all things awesome -

Experiment

Jag bara spottar ur mig inlägg just nu. Hänger ni med?! :-D

Efter att några nätter ha intensivläst Dion Fortunes bok Moon Magic (rekommenderar den varmt, men läs The Sea Priestess först!) har jag känt mig väldigt inspirerad till andlig aktivitet. Jag har därför påbörjat ett experiment. I kväll startade det och det känns väldigt spännande. Målet är att min man ska upptäcka det. Om han också kan känna det borde jag veta att experimentet har varit lyckat. Han är rätt känsligt lagd, utan att reflektera så mycket över det, så eventuellt kommer han nog att märka det. Det tar nog ett tag för mitt experiment att ta fastare form, så vi får se hur det går. Håll tummarna och skicka goda tankar. ;-)

Kommentarer
Postat av: Alice

Det är alltid roligt att se vad du läser, det är så inspirerande ^^ Jag borde förresten göra en lång lista på böcker att läsa, alla rekommenderar mig en massa hela tiden! Så fort jag får lite mera pengar ska jag minsann göra en beställning från adlibris ^^
Håller tummarna!

Postat av: Ceriadwen

Man ska dock inte alltid lita på boktips, jag har två ord: Raven Grimassi. *muttrar*

Adlibris är bra och billiga! Jag beställer nästan bara böcker därifrån.

Tack för tummarna! :-)

2008-01-13 @ 20:53:17
URL: http://ceriadwen.blogg.se
Postat av: Linda

Hur har jag, som häxa, kunnat missa denna härliga blogg!? :)

2008-01-14 @ 22:12:33
URL: http://songbirdie.blogg.se
Postat av: Ceriadwen

Linda: Ja du, det kan man fråga sig! Tack för komplimangen, det värmer. :-)

2008-01-15 @ 00:06:12
URL: http://ceriadwen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback