wicca and all things awesome -

"Genom fruktan mot kärlek"

Hej allihop!

I dag tar jag jättegärna emot alla positiva tankar ni kan skänka mig, för ikväll ska jag uppträda med bandet. Jag kanske är gnällig, men jag tycker alltid det är lika läskigt. Trivs inte jättebra på scen än, även fast jag älskar att hålla på med musik.

Har försökt att peppa mig mentalt. I går läste jag lite i en bok och såg en mening som får bli mitt motto för ikväll "Genom fruktan mot kärlek." Haha. Mediterade också där jag visualiserade att jag besteg ett berg som bestod av tv-apparater som visade hur jag på olika sätt gjorde bort mig och saker som kunde gå fel. I dag har jag kört lite reiki, första gången på länge som jag har använt mig av det.

Det är med andra ord inte lätt att överkomma sina rädslor. Det är det inte för någon och alla har vi våra hang-ups. Jag läste en gång en klok tanke där det stod att det inte finns någon mening med att frukta det okända. Det enda vi behöver vara rädda för är det vi känner till. Men det okända ligger bortom vår föreställning och kan lika gärna vara positivt. Det stämde väldigt bra när jag flög för första gången i somras. I hela mitt liv hade jag varit så otroligt rädd för något jag inte hade en aning om, och när jag väl gjorde det så älskade jag det!

Kommentarer
Postat av: mana andromeda

du. jag är helt övertygad om att du kommer rocka fett ;P

Postat av: Fire

*kram* Hur gick det, hur gick det, hur gick det???

2008-01-21 @ 18:52:21
URL: http://firekick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback