wicca and all things awesome -

Uppsatsen

Här kommer ett mini-inlägg till, mitt i torkan under uppsatsskrivandet. I dag ska det skickas till urkund, alla i gruppen och Gudinnan vet vad. Jag satt uppe till 04.00 i morse och skrev men det märktes inte mycket på kvantiteten. Däremot blev det lite bättre strukturerat, så att alla ska förstååååå mina och Agrells vimsiga tankar och resonemang. Men mina resonemang har jag till stora delar kvar att skriva, liksom den jäkla metoddelen som är så tråkig. Innan jag lade mig smög jag ut på balkongen och andades den klara morgonluften och såg på den lätt blek blå-rosafärgade himlen.

Usch, jag är trött både på mig själv och min situation just nu. Jag vill ha lugn och ro och inga upprörda känslor, jag vill ha rolig sommarkurs och masktillverkning. Jag vill landa i mig själv igen. Men det kommer...

Alla ni som har katt(er) måste se den här underbara videon!


Kommentarer
Postat av: Angelika Vaala

Haha, riktigt kul video :D

Låter riktigt jobbigt med din uppsats, hoppas verkligen det går bra för dig så du kan få slappna av snart och inte behöva sitta uppe halva nätterna!

Lycka till och kram!

Postat av: Angelika Vaala

Hur har du förresten gjort för att lägga in en video från youtube på din blogg? jag försökte på min egen blogg, men lyckades inge vidare..

2008-05-29 @ 21:26:51
URL: http://vaala.blogg.se
Postat av: Ceriadwen

Angelika: Det är faktiskt väldigt enkelt att lägga in en youtube-video. När man vet hur man gör. ;P Här finns guiden där jag lärde mig! http://www.designadinblogg.se/2007/october/lagga-in-filmklipp-pa-bloggen-youtube.html

2008-05-31 @ 12:23:48
URL: http://ceriadwen.blogg.se
Postat av: Juvela

Hejhej! Googlade runder efter allt möjligt och råkade snubbla över din sida, och se denna videon. Hahahah helt underbar, min ena katt låg här brevid mig halvt på datorn och tittade hon med ^^ Kom några små pip från henne med när det var kattjoddlingen ;)

BB/ Juvela

2008-06-13 @ 18:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback