wicca and all things awesome -

Jag borde verkligen

Jag borde verkligen åka iväg och dansa. Jag har trots allt betalat 600 kronor. Jag borde verkligen ta tag i mitt skolarbete, det gäller trots allt min framtid...

...så varför vill jag bara krypa upp i soffan och lyssna på Paulo Coelhos "Brida", med katterna på magen och glömma världen omkring mig?

Ett annat förslag jag skulle omfamna vore att gå ut i skogen och skrika ett par timmar. På så vis kanske jag kunde bli kvitt den isande förlamning jag känner i hela min kropp. Mitt huvud är fyllt med rök och jag skulle vilja beställa en lobotomi.

Usch vad jag är fånig

Kommentarer
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

DU ÄR INTE ALLS FÅNIG!

Jag känner igen det där. Men gå ut en stund i skogen. Skrik. Släpp ut det som gnager. Gå hem och lyssna lite. Och sätt dig sedan med skolarbetet. Eller dansa. Eller ta tag i allt det där i morgon.

Postat av: Angelika V

Det är nog för att det är så mörkt ute nu, och kallt. Känner själv att jag helst av allt skulle vilja gå i ide och komma fram med blommorna sen :)

2008-11-03 @ 16:38:24
URL: http://mrsewenson.blogspot.com/
Postat av: Angelika V

Det är nog för att det är så mörkt ute nu, och kallt. Känner själv att jag helst av allt skulle vilja gå i ide och komma fram med blommorna sen :)

2008-11-03 @ 16:38:49
URL: http://mrsewenson.blogspot.com/
Postat av: CrimsonAnna

Om huvudet är fullt med rök så behövs ingen lobotomi. Det räcker med ett litet andningshål så röker får pysa ut

2008-11-03 @ 17:35:30
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback