wicca and all things awesome -

Listan så långt

Nu spyr jag snart på bloggar! Men en hel del kul och udda personer har jag förstås hunnit besöka vid det här laget. Jag är dock förvånad över att folk inte "uppfinner" fler egna ord! Alla skriver så korrekt. ;)

Mycket nöje
Emma. Orden jag har hittat är:


-myttare (=mytoman)

-skitis (=fegis)

-chillklädd (=motsatsen till festklädd)

-snöa kring på nätet (=att surfa på Internet på ett negativt sätt, kanske när man borde göra viktigare saker)

-sovhög (=att somna på något random ställe)

-humörvariation (=humörsvängning)

-skrattnödig (=att vilja skratta)

-fläsking (=verb, att äta massa onyttigheter)

-hallelujahmoment (=ett fantastiskt ögonblick. Känt uttryck från Idol-Kishti)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag önskar att jag kunde ge dig något mer ord just nu, men tyvärr :-/ Dock lovar jag att hålla utkik!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback