wicca and all things awesome -

Bitter

Nu är jag bitter, det här förkylningslivet suger verkligen! Vem kan fokusera på skolarbete när man måste rusa upp för att snyta sig var tionde minut?! Och för varje gång man gör det blir huden runt näsan rödare och rödare av det riviga hushållspapperet. *snyft* Det är verkligen syyyyyyyynd om mig! Haha. Nu väntar jag bara på att maken ska gå och handla näsdukar, apelsiner, kanelstänger, mackor och annat viktigt. Själv ska jag nog kura ihop mig i soffan och skjuta skolarbetet på kvällen i stället...

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack tack tack för ditt uppmuntrande inlägg! Jag hoppas verkligen att det löser sig snart, men det brukar ju det mesta göra så länge man är positiv! :-)



Att vara riktigt sådär dunderförkyld är så himla frustrerande. Men det verkar ju som att du har bunkrat upp på bästa sätt, så du skall nog se att det värsta är över snart! Krya på dig! KRAM!

Postat av: Angelika V

Tur att du blir riktigt bortskämd av din snälla man :)

Ja, det är riktigt synd om dig, förkylningar är nog det värsta som finns!

Kram på dig!

2008-10-19 @ 18:29:46
URL: http://mrsewenson.blogspot.com/
Postat av: Bantarbritta

Hej! Visst är det härliga priser! Dock måste du gå in på Ninninusens blogg för att tävla! Men hos mig kan du tävla om en voodoll lite längre ner på sidan. :)

2008-10-19 @ 21:52:34
URL: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback