wicca and all things awesome -

Dröm: gas

Jag ska strax åka till universitetet, men var tvungen att skriva av mig om nattens dröm. Den var minst sagt disturbing. :(

Så, okej jag befinner mig i någon slags källare med Hitler (fast honom såg jag aldrig, det var någon underhuggare som hojtade ut order). Jag är en man i trettioårsåldern och iklädd en sådan när typisk naziskuniform. Runt omkring mig finns män i min ålder, klädda på samma sätt. Jag står i slutet av trappan upp från källaren, när en order ges och någon form av gas släpps ut. Min uppgift är att ta mig uppför trappan -- jag har tydligen fått något slags vaccin mot gasen -- och rapportera läget till några andra. Men de som står i trappan har inte fått något vaccin, de är själva experimentet. Män som är yngre än jag. Jag försöker ta mig förbi dem i trappan, men de har plötsligt stelnat till och står vita och orörliga. Trappan är brant och smal, de ramlar nästan över mig när jag desperat knuffar mig förbi. De står upp fast de redan har dött och huden på någras ansikten har dragits tillbaka så att de nästan ser ut som skelett. Det känns omöjligt att komma förbi dem och det känns som att jag ska drunkna i ett hav av lik...


Låter trevligt va?!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men usch! Stackare! :O

Postat av: Sarah

Ja verkligen! Mina föräldrar är väl inte de som är utbildade eller skriver något alls för egen del heller så det är väl förklaringen till att de inte behövt någon! :P



But im not going that way! :)

2009-01-15 @ 13:32:23
URL: http://inallhonesty.blogg.se/
Postat av: Angelika V

Usch, hemsk dröm!

Sånt som kan ställa till en hel dag för en :(

Kram!

2009-01-16 @ 14:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback