wicca and all things awesome -

Super-wand

Usch, vi har fått virus på datorn. Ungefär var femte minut ploppar det upp virusvarningar som man får deleta. Tre stycken. Tyvärr måste jag sitta här för att jobba, eftersom maken tog med den bärbara till opponeringen för C-uppsatsen. Hoppas det går bra för honom i dag, då kan han raka av sig skägget! :D

I går satt jag och läste på ett forum för fotografer, där en tjej frågade om vilken grundutrustning som behövdes. Svaren hon fick förstod jag inte mycket av, så jag sa suckande till pojkvännen: "Det finns så mycket olika redskap som jag inte ens har en aning om. Det känns som att jag befinner mig på stenåldern!" Då utbrast han något i stil med: "Vad kan de ha som inte du har då? Någon slags super-wand?!" Jag blev stum av förvirring medan han fortsatte prata och förvirringen rådde mellan oss i några sekunder tills vi hade rett ut att jag inte tittade på någon slags wicca-sida, utan en foto-sida. "Hur skulle jag kunna veta det? Hur ofta är du inne på foto-forum och inte wicca-forum?"

Kommentarer
Postat av: Angelika V

Hihi, kul med lite förvirringar ibland ;)

Postat av: Sofie

Det där viruset har jag också haft. Minst sagt mycket irriterande.

Tänkte bara säga att jag fick mig ett gott skratt.. Haha super-wand. Låter som något min sambo skulle kunna säga :)



2009-01-11 @ 23:00:53
URL: http://www.sofieamberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback