wicca and all things awesome -

Duktighet

Min duktighet (där flög grammatiken ut genom fönstret!) har fortsatt även i dag. Jag har ringt två telefonsamtal och den här gången kändes det faktiskt lite kul! Det hade man väl aldrig kunnat tro, wow. (Men om min man läser det här så var det inte kul.) Först ringde jag en fastighetssnubbe för att höra om en lägenhet i centrala Karlskrona. Det lät som att han körde bil eller något, men han var trevlig och hjälpsam. Han sa åt mig att ringa till de två tjejerna som bodde där nu, för att avtala tid att se på lägenheten. Han sa att de var utländska studenter, så jag var tvungen att prata engelska. Numera är min talade engelska ganska stapplig, men tjejen jag pratade med var ännu värre. ;) Jag som trodde att hon skulle vara ett proffs, men hon var visst från Korea så det var ju inte hennes modersmål heller. Hur som helst så verkade det gå bra att komma på söndag så det var skönt.

Och så har jag beställt ett fint halsband från Pilgrim till min mamma på hennes födelsedag. Även fast jag inte är speciellt effektiv har jag ändå uträttat några saker i dag. Nu återstår bara att posta ännu en bok och att skriva lite på uppsatsen. Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: kristina

Tja dessa män, hur kan vi hålla dem glada egentligen:))



Ha nu en bra helg.

Kram

Kristina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback