wicca and all things awesome -

Silver RavenCurse

LÄNK

Här finns en bra text med exempel på varför man bör iakttaga en viss aktsamhet mot Silver RavenWolfs böcker. Jag blev lätt förstummad när jag läste den, är människan på riktigt?! Jag har visserligen ägt en av hennes böcker som jag budade hem från Tradera, men jag gillade inte innehållet när jag skummade igenom den så jag sålde den vidare.

Ett smakprov på hur man ska hantera oroliga föräldrar:

Then we've got the double sneak-attack - working only with angels. Angels, angels everywhere and Mom or Dad won't even care. Sure, because everyone likes angels.


Eller varför folk söker sig till wicca:

It is my personal opinion that most people are attracted to the Craft not by its religious content, but by its scientific and technological allure.



Kommentarer
Postat av: Gealach

Hm... har inte läst något av henne, och det verkar inte som om jag missat något heller... :-/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback