wicca and all things awesome -

Award - igen!



Åh, jag har fått en till award, denna gång från
Ayanna

"Ceriadwen:

Underbar blogg att följa. Hon har mycket nyttiga tankar och åsikter om allt vad häxkonst innebär. Hennes texter är mycket läsvärda och tål att tänkas på. Jag rekommendera starkt att läsa hennes blogg."


Tack så hemskt mycket Ayanna! :D

Och så har jag fått ett litet hedersomnämnande av Angelika:


"Två speciella hedersplatser över bloggar jag skulle vilja ha med i listan får också Ceriadwen och Ariadna - dessa två inspirerar mig något så enormt, och med sin positiva attityd påminns jag om allt det goda i livet! Tack till er för att ni delar med er av era kunskaper och er glädje :-D"


Tack Angelika, jag känner mig hedrad! :)


Kommentarer
Postat av: Ariadna

Haha, grattis igen medmottagare av Angelikas hederspris ;)



Var Välsignad!

Postat av: neina

Hihi, du börjar nog bli van vid det här körsbäret nu... Hoppas du inte tycker jag är tråkig, men du har fått det igen från mig :)

2010-12-15 @ 21:36:32
URL: http://hyllebaer-neina.blogspot.com/
Postat av: emly

Oj vad intressant!

Vill du berätta i kanske snabba drag hur det gick till? Vore så himla kul att höra!



Vilka tre djur fick du kontakt med?



Kram

2010-12-16 @ 11:07:00
URL: http://smellofnature.blogg.se/
Postat av: Lilitha

Bor du i Karlstad...? Kram Lilitha

2010-12-17 @ 12:12:17
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback