wicca and all things awesome -

Stundande Ostara

Åh, det är tråkigt att inte hinna eller orka skriva något i bloggen! Inte för att det händer så mycket mer än jobb för tillfället...

En rolig sak som har hänt är dock att jag har fått lite närmare kontakt med en erfaren, wiccansk kvinna i USA via nätet. Hon har organiserat en form av kurs i ämnet "Elemental Balancing", hur man nu översätter det. Vi kommunicerar via videoklipp och mail och det är lite ovant men kul! Jag har inte kommit så långt än, men det är spännande att se vad som kommer ingå i kursen och vilka övningar man kommer få göra. Hon känns riktigt gedigen (om man kan säga att en människa är gedigen), jordnära och ödmjuk, så jag är jätteglad!

Snart är det Ostara, men än så länge har jag inte planerat något. Jag insåg för två veckor sedan att jag inte kommer hinna skriva en hel ritual i alla fall. Jag får i bästa fall ta några element jag gillar, sammanfoga dem och tala spontant från hjärtat. Det går ju också utmärkt!



Kommentarer
Postat av: Lilitha

Det låter spännande...



Ha en riktig trevlig helg med mycke mys å kärlek



Kram söta du

Lilitha

Postat av: BlueRain

Låter väldigt intressant!



Hoppas du får en trevlig Ostara :-D

2011-03-18 @ 16:05:37
URL: http://bluerainwicca.wordpress.com/
Postat av: Moonwitch

Låter riktigt kul ju....Hoppas du berättar mer...

Nä,ibland hinner man inte alltid med allt man vill och då är det bara från hjärtat som gäller vilket brukar bli alldeles perfekt...:)

Kram!

2011-03-20 @ 22:37:15
URL: http://ritamang.blogg.se/moonwitch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback