wicca and all things awesome -

London, baby!

Hej allihop!

Jag är ledsen att jag inte har skrivit på sistone. Jag var sjuk och borta från jobbet en hel vecka, och sedan har jag bara jobbat på. Torsdag och fredag har jag dock tagit semester, för jag och maken ska åka till London! Det är första gången för mig, och det ska bli SÅ kul, jag har velat åka länge. I går kollade jag in om jag kunde hitta några spännande butiker. Ett besök på Londons äldsta ockulta bokhandel (öppnade 1922) är bland annat inplanerat nu! Den ligger nära British Museum, även det ett självklart must-see.

Vi ska även vara finkulturella och gå på opera; Aida på Royal Albert Hall! Maffigt!

Lite bilder kommer sedan. Vi kommer hem på söndag, så där i faggorna sker det.

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Angelika "BlueRain"

Så roligt det låter! Ha så kul!

Postat av: Månhäxan

Oh, va roligt...Ha det riktigt kul...:) Har varit i London flera gånger och älskar den stan, men den bokhandeln har jag missat...:(

Ser fram emot att höra mer när du kommer hem.

Ta hand om dig!

Kram!

2012-02-23 @ 17:55:25
URL: http://themoonwitch.blogg.se/
Postat av: Bell

Nu känner jag mig manad att varna dig! En vän till mig var i London alldeles nyss. De flög med ryan air. Ska ni göra det? Isåfall, se till så att handbagaget är LITET. Det är en lång historia, men det hela slutade med att de missade planet och allt som allt (med en extra natt på hotell, ny incheckning av väskor, nya biljetter o.s.v) hade de tillslut blivit av med nästan 10 000 kr extra! Allt bara för att handbagaget var för stort. De använder tydligen någon mackapär, och om väskorna inte går ner i den så måste de checkas in. Har man inte massor med tid över åt det (och 800 kr) så missar man planet..



Haha, förlåt om jag är en glädjedödare eller något. Ville bara varna. Försöka hjälpa liksom :).

2012-02-24 @ 11:30:18
Postat av: neina

Ser fram emot att höra hur ni haft det! Låter mysigt att åka på en London-weekend med maken :) kram

2012-02-25 @ 00:38:05
URL: http://hyllebaer-neona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback