wicca and all things awesome -

Tävling: Vinn en bok!

Glad Litha/Midsommar! Nu är det tävlingsdags!
 
Jag var tvungen att rensa lite i min magiska bokhylla för att göra plats för mina nya förvärv. Jag lyckades inte rensa så mycket som jag hade hoppats, eftersom jag är så fäst vid mina böcker, men två stycken vill jag skicka vidare till nya hem. Dessa böcker har gjort sitt hos mig, så varför inte skänka bort dem via bloggen, tänkte jag.
 
Det går till så här. Skriv namn/pseudonym och epostadress och vilken av böckerna du är intresserad av (det blir alltså en vinnare av varje bok). Om några dagar skriver jag namnen på en lapp och drar på måfå. Sedan annonserar jag vinnarna på bloggen och hör av mig så att ni kan ge mig adress och få boken skickad.
 
Böckerna ni har att välja på är:
 
 
Dancing the Goddess Incarnate: living the magic of maiden, mother & crone
av Dorothy Morrison & Kristin Madden
 
(Nyskick)
 
 
 
 
Wiccan Magick: inner teachings of the craft
av Raven Grimassi
 
(OBS! I början av boken finns några understrukningar och kommentarer!)
 

Kommentarer
Postat av: Ariadna

Önskar dig en trevlig Litha på din blogg också! Har så många böcker redan så jag ska inte delta i någon tävling men jag önskar andra som ställer upp ett lycka till! :)
Kram och Var Välsignad!

Postat av: dinaa

Hej!
trevig litha!
jag vill tävla om boken wiccan magick :)
tack

2013-06-21 @ 16:59:10
Postat av: BlueRain

Boktävlingar är kul, är gärna med :-)
Wiccan Magick: inner teachings of the craft

Hoppas du får en fin Midsommar/Litha! Blessed be!

2013-06-21 @ 17:01:18
URL: http://bluerainthewiccan.blogspot.se/
Postat av: Holly

Glad Litha! Jag deltar gärna i tävlingen och är mest intresserad av den första, dancing the Goddess incarnate :)

Postat av: Sommarek

Åh, om jag inte är för sent ute (har inte varit vid datorn så mycket över midsommar) har jag hört mycket gott om Dancing the Goddess Incarnate. :)

2013-06-23 @ 11:53:55
URL: http://sommarek.blogg.se
Postat av: Elisabet

Som Sommarek är jag också sent ute, men är gärna med på utlottningen av Dancing the Goddess Incarnate!

2013-06-24 @ 21:11:15
Postat av: Ceriadwen

Ok, nu är det avslutat, imorgon drar jag vinnarna! :)

2013-06-27 @ 00:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback