wicca and all things awesome -

Bloggtips

Nu sitter jag i princip bara och väntar på att min sushi från ICA ska tina så att jag kan äta. Så länge tänkte jag tipsa er om lite nya bloggar jag har hittat. Alla är på engelska, så är ni för lata för att läsa på engelska kan ni stänga ner det här fönstret nu. ;)


The Wild Hunt Blog


Här rapporteras de senaste nyheterna inom den paganska världen. Både underhållande och allvarligt.


Pagan Dad


Precis vad det låter som; en hednisk farsa som försöker uppfostra sina barn i enighet med sin tro.


Spiritually Speaking - Adventures of a Pagan Mom


Pagan dads motsvarighet, skulle man kunna säga. Fast hon uppdaterar inte lika ofta. :(


Kommentarer
Postat av: Suss

Hej vad kul att tträffa på dig:) Är inte så aktiv som du verkar vara, har nästan precis börjat nosa på detta lite noggrannare, är väl för lat också antar jag, eller också tar jag det i min egen takt:)

Lär mig själv så att säga och läser det jag kommer över.

Blessed be

Postat av: Ceriadwen

Suss: Att ta det i sin egen takt är nog det bästa man kan göra. Jag känner tyvärr att min takt bromsas av studier etc., men det är nog ganska naturligt, tiden har ju svårt att räcka till allt. ;)

2008-09-30 @ 06:35:48
URL: http://ceriadwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback