wicca and all things awesome -

Fler drömmar...

Här kommer en redogörelse för några drömmar jag hade i morse. Jag vet att det inte är så kul att läsa, men det är intressant för mig att dokumentera. :)

Jag låg och sov länge i dag och hann således att vakna och somna om några gånger, vilket gjorde att jag kom ihåg en del skumma drömmar.

DRÖM 1
I den första drömmen skulle min man resa bort. Jag stod inte ut med det, utan "råkade" gå ombord på samma Swebuss som han, men jag satt långt fram så han såg mig inte. Bussen stannade dock vid en stuga i skogen för att passagerarna skulle få sträcka på benen och då gick jag fram till min överraskade man, "tada, här är jag!" liksom. Det visade sig att bussen inte skulle köra vidare förrän nästan morgon, så vi skulle övernatta i den där stugan. När natten föll och vi skulle sova fick vi oväntat besök, det kom japanska (!) spöken och försökte trycka upp dörren! Jag höll emot allt vad jag kunde och lyckades faktiskt avvärja attacken. Jag sa sedan till min man att det var på grund av spökena vi aldrig skulle resa till Japan. :)

DRÖM 2
I dröm nummer två skulle jag delta i en frågesport på tv. Frågorna var dock omöjliga och jag fattade ingenting. Inte förrän en låtsnutt spelades upp och jag lyckades pricka in att det var han Lasse Lind eller vad han heter. Jag gillar inte ens honom. Han måste ha kommit med eftersom min mamma satt i publiken.

DRÖM 3
Det här var den helt klart bisarraste drömmen. Jag gick på en enslig landsväg då jag plötsligt fick se ett ohyggligt monster sitta uppflugen på ett staket. Han var verkligen hiskligt ful! I kroppen såg han ungefär ut som en gargoyle och hans hud såg sjuk och blek ut och hängde i slamsor. Det såg ut som att han skulle stinka riktigt illa också men det var inget jag kände i drömmen. Hur som det nu kom sig så ställde jag mig och pratade med honom och innan jag vet ordet av så hånglar jag med det där äckliga monstret! Yeck!!! I nästa sekvens var jag hemma och rengjorde min tunga, eftersom den var alldeles slemmig efter det där... Usch! :(


Kommentarer
Postat av: Angelika V.

Haha, tyckte det var kul att läsa ;) vilka drömmar :P

Postat av: Ceriadwen

Ja, bara Gudinnan vet var de kommer ifrån! ;P

2009-04-20 @ 13:53:35
URL: http://ceriadwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback