wicca and all things awesome -

Lush!

Jag tänkte använda lite utrymme för att göra reklam för den underbara butikskedjan Lush. I torsdags köpte jag nämligen en av deras fasta parfymer, Karma.


Enligt deras hemsida är det en blandning av apelsin, patchouli och österländsk kryddmarknad. :) Jag själv tycker att den luktar väldigt mycket vanilj också. Det är underbar! Jag känner mig riktigt upplyft när jag har på mig den.

Vi köpte också en "bubbelbit" som hette Green Day och en badbomb med vanilj.

Det som är så bra med Lush är att allt är 100 % icke-djurtestat, 100 % vegetariska produkter, 75 % veganska produkter, 100 % färska handgjorda produkter och 57 % nakna produkter utan förpackning.

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Härligt med en lush-frälst till:)

Postat av: Ceriadwen

Åh ja, i allra högsta grad! Det är bara ekonomin som oftast sätter stopp. :)

2009-02-02 @ 12:04:18
URL: http://ceriadwen.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag är också ett fan av Karma. Har dock inte provat den fasta varianten. Lush är superbra men kostar där efter tyvärr.

2009-02-02 @ 14:53:48
URL: http://skymningsmane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback