wicca and all things awesome -

Snabb respons

Snacka om snabb respons jag fick i dag! Jag kommenterade på ett inlägg hos Auranah där jag skrev att jag gärna skulle vilja köpa fler statyer. Ca 5 min senare loggade jag in på Tradera och tittade i min minneslista. Om 15 min skulle en auktion jag var intresserad av gå ut och jag hade helt glömt bort detta. Det blev lite budande, men jag vann den för 72 kr. Vilken tur jag hade! Jag ville gärna ha den, eftersom den gav mig lite Blodeuwedd-vibbar. :) Den är av trä och hela 30 cm hög.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken vacker staty! Och va flax du hade. Kanske någon hade ett finger med- hmm?

Postat av: Ceriadwen

Anna: Det är jag övertygad om att någon hade! ;D

2009-03-30 @ 12:21:42
URL: http://ceriadwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback