wicca and all things awesome -

New age-butik

"Här blir inga barn gjorda!" höll jag på att skriva.

Skämt åsido, jag har inte haft så mycket energi på sistone att jag lyckats undvara lite till bloggen. Det rullar på här och jag hinner knappt stanna upp för att ta reda på var jag själv befinner mig. Det blir ju så ibland.

I dag sprang jag på en gammal bekant, hon som jag förr firade fullmånar med. Hon räckte över ett kort med lite info om en ny förening som hon och hennes vän ska starta. De skulle ha lite meditationer och sådant tydligen. Jag tyckte att det lät intressant och lovade att höra av mig för ytterligare information. Det är ju alltid roligt när något händer på hemmafronten. Av samma person fick jag även veta att vår lilla stad har fått sin första new age-butik. Kära jistanes! Det är bäst att jag besöker den snabbt innan den slår igen. ;) Ska se om de har några bra rökelser där, för vårt lager här hemma har börjat urholkas. Rökelse kan man inte ha för mycket av!

Ja, vad annars? Nu ska jag äta kladdkaka. Imorgon ska jag till universitetet så det ska bli skönt. Inga ungdomar så långt ögat kan se. ;)

Jag går väl förbi newage-butiken också, så en rapport om detta borde komma imorgon. Adios!

Kommentarer
Postat av: Nybörjare

I vilken stad bor du?

Jag kan ha missat det i bloggen...

Skulle vara kul om det var i närheten... finns inte så många new age butiker i nkpg... :)

2009-03-09 @ 17:52:54
Postat av: Ceriadwen

Jag vill inte säga var jag bor, men det är åtminstone inte Nkpg. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback