wicca and all things awesome -

Wow...

Jag känner mig faktiskt lite mallig nu och det kan jag nog få unna mig en stund. Jag var på en väldigt snabb intervju i dag (ska på en "riktig" nästa vecka) där jag fick titta på schemat till det nya jobbet. Jag frågade om det var många andra de skulle kalla till intervju, och då svarar de att jag är överst på deras lista och att de bara kommer höra av sig till andra om jag tackar nej! Jag känner mig så smickrad och glad, i princip är jobbet mitt om jag vill ha det!

Och visst vill jag ha det, det är precis de ämnen jag är utbildad i och har ett privat intresse för; svenska och de estetiska. Det är mitt drömjobb även om det bara är 50 %, för då kan jag kanske äntligen få mitt examensarbete färdigt.

Tyvärr blir det schemakrock med min timanställning, så imorgon måste jag prata med min chef och förklara läget. Men 50 % mot 10 % som det är nu... you do the math.

Så nu är jag glad och chockad!!!


Kommentarer
Postat av: Angelika V

Grattis! Jättekul att det går så bra för dig!

Kram!

Postat av: Livsagnostiker

Grattis, vad kul!

2009-09-18 @ 12:02:25
URL: http://livsagnostiker.blogspot.com/
Postat av: Ceriadwen

Tack så mycket! :)

2009-09-19 @ 11:24:00
URL: http://ceriadwen.blogg.se/
Postat av: Auranah

Yeyyy! Grattis som fasiken! 50% låter perfekt :) Egentligen borde ingen behöva jobba mer än så om de inte ville.

Kram

2009-09-19 @ 17:27:01
URL: http://auranah.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Men vad kul! Jag håller alla fingrar och tår =)

2009-09-19 @ 19:08:11
Postat av: neina

Vad roligt att höra! Så glad för din skull! Hur det än går gör du helt rätt i att vara mallig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback