wicca and all things awesome -

Ny hemsida på G

Fortfarande inget nytt från min f.d. arbetsgivare, han undviker mig. Men nu ska facket ha kontaktat honom. Ha! Ska ringa och höra på måndag hur det har gått.

Precis nyss hittade jag den tredje versionen av förra årets Yule-ritual. Tredje! Men den jag ska använda i år har jag redan skrivit. För en gångs skull ligger jag steget före.

På tal om att skriva har jag börjat så smått på en ny hemsida. Jag fick nämligen ett mail i förrgår med frågan om en jättegammal hemsida jag startade under gymnasiet, om den möjligtvis var min. Det fick jag ju erkänna att det var, och att den fanns kvar eftersom jag inte kunnat radera den! Nu tog jag dock tag i och löste det, så nu är den ett minne blott. Avskyr när materialet blir så gammalt att man inte längre kan stå för det, att det inte längre speglar en själv. Det var det som hände min senaste hemsida också. Den startade jag 2004 tror jag, och tog bort den runt 2-3 år senare.

Med den nya hemsidan skulle jag vilja visa hur mina tankar kring olika saker har förändrats, var jag började och var jag är nu. Alltså en väldigt personlig sida och inte alls med en särskilt informerande framtoning. Ungefär som bloggen, och mycket av materialet hämtar jag också härifrån. Men till skillnad från bloggen ska det vara lättare att hitta olika ämnen, här känns allt ganska rörigt och mina bättre inlägg försvinner liksom i mängden. ;)



Kommentarer
Postat av: Moonwitch

Ser fram emot en hemsida av dig, låter som den kan bli väldigt givande och intressant.

Postat av: Ariadna

Bra att facket har tagit tag i det hela. Jag hoppas att det löser sig! så kul med hemsidan, den ser jag fram emot! ;)



Jag fick idag en vandringsaward och kom att tänka på dig som en självklar vinnare för att få priset efter mig. d Självklart är det frivilligt så jag tänker inte tvinga dig att göra det medföljande uppdraget men det ger en möjlighet att lyfta fram andra personer vars bloggar vi följer bland annat. Vill du hämta ditt pris i form av en bild med körsbärsbakelser så kan du klicka på denna länk: http://dimmornasdotter.bloggplatsen.se/2010/12/06/4092509-award-cherry-on-top/



Var Välsignad!

2010-12-06 @ 17:39:16
URL: http://dimmornasdotter.bloggplatsen.se/
Postat av: neina

Åh, ser verkligen fram emot detta! Just det du nämner, att belysa hur tankarna förändras, processen, är ju jätteintressant! följer

KRAM

2010-12-07 @ 00:48:27
URL: http://hyllebaer-neina.blogspot.com/
Postat av: Ceriadwen

Åh jag hoppas jag kan infria eventuella förväntningar på hemsidan!



Och tack Ariadna för awarden och den fina motiveringen! Glad! :D Man får väl lov att ge priset tillbaka också va? För det måste jag. ;)

2010-12-07 @ 08:51:15
URL: http://ceriadwen.blogg.se/
Postat av: Ariadna

Haha, jag skulle känna mig mycket ärad om jag fick en award från dig! ;)



Var Välsignad!

2010-12-07 @ 17:32:57
URL: http://dimmornasdotter.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback