wicca and all things awesome -

Sanndröm?

Jag vet inte riktigt vad jag tror om sanndrömmars varande eller icke varande, men det är lite intressant när en dröm sammanfaller med en verklig händelse. Det har hänt några gånger, men det har det säkert för de flesta. I mitt fall handlar det alltid om andras relationer.

För några nätter sedan (bara några dagar alltså) drömde jag om min närmaste vän. Jag kramade honom, men i nästa drömscen kramade han någon annan ung tjej i sin hemstad. Jag berättade om detta för honom, men han skrattade bara bort det.

I onsdags åkte han iväg just till sin gamla hemstad, för att träffa sin kompis fästmö och hennes 18-åriga dotter för första gången. Det ena ledde visst till det andra och nu verkar han jätteförälskad och är i skrivandes stund på väg tillbaka till henne. :)



Kommentarer
Postat av: Angelika "BlueRain"

Drömmar är mycket intressanta, både knäppa, roliga, vackra och hemska. Lät som en härlig sanndröm det här iaf :-)



Själv drömmer jag inga sanndrömmar, men minns att när jag var yngre kunde jag drömma att någon skulle säga något till mig - som de sedan sade någon dag senare på riktigt. Då tyckte jag det var spooky, men numera händer det aldrig och då kommer jag ibland på mig med att sakna det istället, haha :-)



Brukar skratta gott åt drömmarna du ibland lägger upp på facebook, de verkar vara för härliga! :-D

2012-01-09 @ 23:59:08
Postat av: Ceriadwen

Hahaha! Jag är glad att höra att de roar andra än bara mig själv! :D



Är också glad att du liksom jag bara har haft den positiva sortens "sanndröm". Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback